FAQ

De veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in verschillende onderwerpen. Staat je vraag er niet tussen, dan staat onze customer care van maandag tot en met vrijdag tussen 09.30 en 17.00 voor je klaar.

Bel (+31) 35 888 18 52 , of vul het contactformulier zo volledig mogelijk in.

Kan ik een online bestelling retourneren in een winkel?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Bedenktijd 
Ongedragen artikelen kun je (met de aangehechte labels) binnen 14 dagen retourneren via DHL. Meld het retour online aan via deze link en lever het pakket in bij het geselecteerde inleverpunt. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

Retourkosten 
Voor het retourneren via DHL, brengen wij €4,95 in rekening. Dit wordt ingehouden op de terugbetaling van het aankoopbedrag.

Hoe moet ik retourneren?
Volg onderstaande stappen om je bestelling te retourneren via DHL: 


1. Vul je bijgevoegde retourformulier in en voeg deze toe aan je retourzending


2. Plak het retourlabel over het oude etiket op de doos


3. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde DHL inleverpunt


4. Bewaar het verzendbewijs, welke je ontvangt van DHL, zorgvuldig totdat je order volledig is verwerkt

Artikelen ruilen
Wil je een artikel omruilen voor
een ander artikel, of een andere maat of kleur? Neem contact op via
onze webshop@labeldot.nl voor een omruiling.

Terugbetaling giftcard

Als je een bestelling met een giftcard hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op de giftcard. Bewaar deze dus goed. Heb je hem al weggegooid? Neem dan contact op met de klantenservice.

Je kunt afrekenen via iDEAL, Creditcard, of met een giftcard. Lees hier meer over onze verschillende betaalmogelijkheden. 

Betalen met giftcard

Het is mogelijk om je online bestelling met de LabeL DOT giftcard te betalen. Dit kun je doen bij ‘Stap 4 Betalen’ in het bestelproces. Let op: dit is een andere plek dan de kortingscode.

 

Verkeerd artikel

Als je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen, kun je het artikel terugsturen met het retourformulier dat je bij jouw bestelling hebt gekregen. Kruis op het retourformulier aan dat je de verkeerde maat/kleur hebt ontvangen. Het artikel kun je zelf opnieuw bestellen in onze webshop.

Beschadigd artikel

Heb je een klacht over een webshop bestelling? In dat geval kun je je klacht melden via webshop@labeldot.nl o.v.v. je ordernummer. 

Problemen met retourneren

Wil het DHL-punt je retourzendingen niet aannemen? Neem dan gerust contact op met onze customer care, dan kijken we samen naar een oplossing. 

Je kan vanuit je winkelmandje een bestelling plaatsen in 4 stappen. Weet je niet hoe? Kijk voor een uitgebreide beschrijving op deze pagina. 

Gegevens wijzigen.

Je kunt je gegevens gemakkelijk zelf wijzigen via deze link. 

Winkelwagen werkt niet.

Lukt het niet om producten in je winkelwagen te leggen of eruit te halen? Dan hebben we misschien een storing. We adviseren je het te proberen in een andere browser. Neem alsjeblieft contact op met de customer care als dit niet lukt.

Artikel reserveren.

Artikelen die aan jouw winkelwagen zijn toegevoegd, zijn niet gereserveerd. 

Je Track&Trace code ontvang je binnen 1 á 2 dagen na het plaatsen van je bestelling. Om je bestelling te volgen kun je via deze link je Track & Trace code invullen om de status van je bestelling te zien.

Zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag
Januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november, december
We hebben niet genoeg artikelen beschikbaar. Slechts [max] op voorraad.
Voeg een artikel toe aan de wishlistLaad uw wishlistVerwijder een artikel uit de wishlist
Winkelwagen
Opmerking: Opmerking bewerken
Geschatte verzendkosten
Coupon toevoegen

Geschatte verzendkosten

Coupon toevoegen